חשיבות הקידום אתר אינטרנט שלכם חושב להבין שתוכן וקישורים חוויות משתמש בנראות
האתר עיצוב האתר בנייה נכונה של הניווט באתר מהירות האתר
כמובן תוכן איכותי מתעדכן כל פעם הנה
5 טעויות שעליך להפסיק לבצע כדי למטב את אתר האינטרנט שלך והפוך אותו לפופולרי:
ארכיטקטורת אתר האינטרנט גרוע
אם ארכיטקטורת האתר של האתר שלך אינה פועלת, כפי שאנו יכולים
לראות בדוגמה לעיל, אין סיכוי לגולשים חדשים לשים לב אליהם.
לכן, אם אתה הולך להמשיך לבלות הרבה זמן על זה ולא מצליח לשנות משהו שיצור הבדל,
אתה צריך לשקול שכירת איש מקצוע לערוך את האתר.
הוא יכול למצוא שגיאות, לארגן אותו מחדש ולקחת דרך טובה יותר
כדי להציג את המידע. כאשר אתה מתחיל ללכת בדרך זו,
באפשרותך לבצע מספר שינויים ללא בעיות או מעט מאוד, בהתאם למבנה ולמטרות של האתר.
אתר האינטרנט תוכן קטן או לא
אם אין תוכן באתר, לא תהיה תנועה ואין על מה לחפש באתר.
לכן, אנו מציעים לך להמשיך לחפש את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר
או לנסות להשתמש בכמה מכלי מילות המפתח ללא תשלום
כדי לבוא עם השילוב הנכון כדי להגדיל את התנועה שלך.
באפשרותך גם להשתמש בתוסףים מסוימים כדי לראות על מה מחפשים צופי האתר ולהדגיש מה הטוב ביותר
. הרעיון כאן הוא להציע מגוון גדול מאוד של מוצרים,
כך המבקרים יכולים להיות מרוצים ולכן אתה צריך
לייצר הרבה תוכן על מה שהלקוחות שלך רוצים לדעת.
רמות קידום אתרים נמוכות
אם מטרת האתר שלך היא למשוך לקוחות או מבקרים חדשים, אז זה הזמן לשנות את רמת ה-SEO.
הצעד הראשון הוא לקבל כמה קישורים בדרגה גבוהה יותר במנועי החיפוש,
כמו גוגל ומנועים דומים אחרים לדרג אתרי אינטרנט בהתבסס על איכות הקישורים
בגוף הדפים וזה מה קישורים הם. משמעות הדבר היא שאם הקישורים שלך אינם גבוהים,
הדירוגים לא יעשו הרבה. אבל, אם יש לך קישורים נהדרים, האתר שלך ישתפר
באופן משמעותי והסיכוי למשוך מבקרים חדשים יגדל. כדי לעשות זאת, אתה צריך לשלם עבור שירות בניית קישור,
אבל זה יהיה השקעה גדולה עבור כל עסק. אז, בסופו של דבר,
אתה צריך להשקיע זמן בפעילויות אלה והפוך את האתר אטרקטיבי יותר כדי לקבל יותר ויותר תנועה.
לעוד מאמרים באתר ערוץ החופשי:
תוכן לא איכותי אתר האינטרנט שלכם
כפי שאמרנו לך פעמים רבות בעבר, תוכן הוא המפתח להצלחה, במיוחד כשמדובר ב- SEO.
התוכן הטוב ביותר תמיד ימשוך מבקרים חדשים ואם תעשה טעות זו,
אתר האינטרנט שלך ייפול לרמה הנמוכה ביותר של תוצאות החיפוש,
לכן נסה להימנע מכך. בעיה גדולה נוספת כאן היא איכות התוכן. האם זה ארוך מדי או קצר מדי? ה
אם זה רק הטקסט או שיש תמונות, מדי? היזהר לא להעלות יותר מדי טקסט, כמו זה יקלקל את תשומת הלב של המשתמשים.
האפשרות הטובה יותר תהיה ליצור תמונות ולהשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית לקידום.
קישורים מאתרים אחרים
כדי לקבל ניראות ולדרג טוב יותר במנועי החיפוש, עליך להימנע מקישור לאתרים אחרים
שבבירור אינם קשורים לעסק שלך ולנסות לקשר רק את אלה הרלוונטיים באותו נושא לדוגמא אתר
המדבר על רפואת שיניים יקשר לאתר בתחום טיפולי שיניים לא לאתר הובלות .
המשתמש החדש צריך לעבור לאתרים אלה מסיבה כלשהי, כך שאם יש קישורים מאתר
האינטרנט שלך באתרים אחרים, המשתמשים יעברו את אותו המסע, כך שזה לא הגיוני
ליצור פורטלים חדשים עבור פורטלים אלה. כמו כן, ודא שהקישורים אינם מגיעים לאתרים המשתמשים באותן מילים או דומות לתוכן שלך.
הלקח כאן הוא שאם ברצונך להגדיל את התנועה באתר שלך, הימנע מבעיות אלה
והשתמש בשיטות העבודה הטובות ביותר רק כדי להפיק את התוצאות הטובות ביותר.